Moda i design łączą siły. Premiera kolekcji Cerrad x La Mania Home w warszawskim salonie Maxfliz
Ambasadorką projektu czterech kolekcji płytek gresowych została Joanna Przetakiewicz – dyrektor kreatywna i założycielka domu mody La Mania. Łączy nas bardzo podobne podejście do biznesu, wspólne rozumienie sukcesu firm rodzinnych – mówi o współpracy z Cerrad Aleksander Przetakiewicz, Prezes La Mania i La Mania Home.
Autor: serwis prasowy Maxfliz
Premiera kolekcji Cerrad x La Mania Home w warszawskim salonie Maxfliz
Połączenie producenta płytek ceramicznych i domu mody zrodziło się z pasji i zamiłowania do piękna. Pomysł, by przenieść inspiracje związane z podróżami do świata wnętrz pozwolił skorzystać z wyczucia stylu Joanny Przetakiewicz – dyrektor kreatywnej i założycielki domu mody La Mania. Marki Cerrad i La Mania Home nawiązały współpracę z inicjatywy Aleksandra Przetakiewicza, prezesa marek La Mania i La Mania Home. W wyniku wspólnych działań, z połączenia doświadczeń powstały cztery kolekcje inspirowane pięknem otaczającego świata i stylem zachwycających miejsc: Ceppo Nuovo, Brazilian Quartzite, Modern Concrete, Marmo Thassos/Morocco.
– Nie ma ważniejszego miejsca na świecie niż dom, do którego wracamy. Poszukując partnera do wspólnego projektu, zastanawialiśmy się, kto z taką samą pasją będzie podchodził do wnętrz, tak jak my. I znaleźliśmy Cerrad. Firmę z tradycjami, pasją i wspaniałymi ludźmi – mówiła podczas oficjalnego rozpoczęcia eventu Joanna Przetakiewicz. - Zachwyt nad otaczającym światem, ogromna różnorodność krajów, kultur i natury, najpiękniejsze wspomnienia z wakacji, inspiracja mnogością barw, zapachów, smaków i struktur – to wszystko przełożyło się na stworzenie tak unikatowych, a przy tym tak bogatych kolekcji. Wierzymy, że wnętrza wyrażają charakter człowieka, jego emocje i mają niezwykłą moc przekazywania uczuć – mówiła ambasadorka projektu.
– Niezwykle cieszymy się ze wspólnego sukcesu i kolaboracji naszych marek. Współpraca z Joanną Przetakiewicz i marką La Mania Home pozwoliła nam podejść do projektu w zupełnie inny sposób. Nie mogliśmy sobie wyobrazić lepszego Partnera. Dziękujemy również firmie Maxfliz, która gości nas dzisiaj w swojej pięknej przestrzeni –mówił Filip Cegłowski z zarządu Grupy Cerrad. Cerrad x La Mania Home to cztery kolekcje płytek gresowych, inspirowanych pięknem otaczającego nas świata, oferowanych w kilku formatach, wariantach kolorystycznych i o różnych powierzchniach. Wśród nich slaby (w wymiarze 120 x 280 cm i grubości 6 mm) o autorskim wzornictwie oraz unikatowym wykończeniu powierzchni – lappato silky cristal.
- Podsumowując rok naszej współpracy, która owocowała w wiele działań, jesteśmy niezmiernie dumni z tego, co już dziś udało nam się osiągnąć. Nasza wspólna kolekcja Ceppo Nuovo otrzymała wyjątkową nagrodę w jednym z największych i najważniejszych na świecie konkursów w branży projektowej. Red Dot jest efektem wytężonej pracy całego zespołu i uznaniem dla naszego wzornictwa – mówił Paweł Smolarek, Chief Product Officer Cerrad. Wydarzenie w warszawskim salonie Maxfliz zgromadziło się 250 gości. Na każdym z pięter mogli nie tylko zapoznać się z najnowszymi kolekcjami płytek gresowych, ale i spróbować kuchni z różnych stron świata, zobaczyć najnowszą kolekcję i stylizacje La Mania, bawić się w rytmach muzyki. Strefę ekspozycji płytek Cerrad x La Mania Home zaprojektował Piotr Łucyan, właściciel pracowni ArtUp Interiors.
Autor: serwis prasowy Maxfliz
Premiera kolekcji Cerrad x La Mania Home w warszawskim salonie Maxfliz